Sfera Fundazioak, hasiera-hasieratik izan du ohorezko talde baten laguntza, Adituen Batzordea deitutakoa. Arlo desberdinetako profesionalak biltzen ditu, eta Polonian zein Fundazioaren intereseko diren beste herrialde batzuetan pertsona ezagunak dira. Bere kideen lan eremuak dira: akademikoa, kulturala, ekonomikoa eta gizarte ekintzaren arloa, azken hau modu zabalean ulertuta. Fundazioaren misioari eta bertan lanean diharduten pertsonei modu sinbolikoan elkarlana erakutsi dioten pertsonak dira.

Adituen Batzordeko kideak dira:

Prof. dr hab. Barbara Stawicka-Pirecka

Hispanista eta erromanista. Poeta, itzultzailea eta Poznańeko Adam Mickiewicz Unibertsitateko irakaslea. Arlo akademikoan, interesa jarria du hispanoamerikako egungo literaturan eta herrialde erromaniko eta latinoamerikaren arteko lotura kulturaletan.

Itzultzaile literario gisa, Czesław Miłoszen poesia eta saiakera batzuk itzuli ditu liburu antologiko batean gaztelerara.  Gainera, Jarosław Iwaszkiewicz eta Poloniako egungo beste idazle batzuk ere itzuli ditu.

Gaur egun, UAMeko Filologia Erromanikoen Insititutuan, Espainia eta Iberoamerikako Literaturen Saileko buru da.

Eva Rufo

Espainiako artista. Hamabi urtez bizi izan da Polonian, eta antzerkiaren, dantzaren eta mundu akademikoaren arloan egiten du lan. Poznańeko Adam Mickiewicz Unibertsitatean gaztelera irakaslea da Hizkuntzalaritza Institutuan.

Bere klaseak oso modu berezian ematen ditu, antzerkiaren teknikak erabiltzen baititu. Ikasleekin batera egindako ekintzen aztarnatzat denen artean idatzitako liburua edo urtero antolatutako Ipuinaren Astea dauzkagu. Bere proiektuek antzezpenaren eta kontatzearen artearen arteko nahasketa bat jasotzen dute.

Aaron Sosa

Venezuelako argazkilaria. “Luz Continua” argazkilari-elkarteko kide-sortzailea. Bere lana erreportaje argazkilaritza eta arte subjetiboaren artean egiten du. Askotan bere lan dokumentalarengatik saritu dute eta bere lanak Europa eta Latinoamerikako 50 galeria baino gehiagotan aurkeztu izan dira.

Bere bidaia anitzetan (beste batzuen artean Poloniara egindakoetan), “Latinoamerikako artearen enbaxadore” izan da, tailerrak, konferentziak eman izan baititu “Caleidoscopio Latinoamericano” proiektuaren baitan. Denbora librean, bidaia eta enkarguen artean, Aaronek hirietako kaleak zeharkatzen ez baditu inspirazio bila, Caracaseko auzo txiroenetako gazteekin egiten du lan.

” src=”http://fundacjasfera.org/wp-content/uploads/2012/07/Pirecka1-300×284.jpg” alt=”" width=”300″ height=”284″ />Prof. dr hab. Barbara Stawicka-Pirecka

Romanist and Hispanist. Poet and translator. Professor at Adam Mickiewicz University in Poznań. Her scientific activity is directed to the contemporary literature of the Spanish-speaking countries and to the cultural boundaries between both Romance and Latin American countries.

She is an author of the anthology of Czesław Miłosz poems translated into Spanish “Czesław Miłosz. Poemas”. She also translated some of his essays, as well as selected works of Jarosław Iwaszkiewicz and other Polish contemporary writers.

Currently, she holds the office of the Director of the Unit of Spanish and Latin American Literature in the Institute of Romance Studies of Adam Mickiewicz University.

Eva Rufo

She is a Spanish artist who moved to Poland twelve years ago. She works actively in such fields as theatre, dance and higher education. She is a lecturer in Spanish in the Institute of Linguistics of Adam Mickiewicz University.

She incorporates drama techniques in the teaching process. Her cooperation with students ends by writing a book and organizing annual Semanas de Cuento (Weeks of Storytelling). Since 2006 she has undertaken projects linking theatre and storytelling.

Aaron Sosa

Venezuelan photographer. Co-founder and member of the association of photographers “Luz Continua”. His photography is placed on the boundary of non-fiction and subjective art. He is a multiple award-winner for his documentary work and his photographs have been displayed in over 50 galleries in Europe and Latin America.

During his many travels to Poland he played the role of an ambassador of Latin American art by holding workshops and giving lectures mostly within the Latin America Kaleidoscope Project. In his free time he wanders the streets of cities searching for inspiration. He also spends his time working with young people from poor neighbourhoods of Caracas.